Protected by Copyscape Unique Content Checker

Monday, May 2, 2011

Mencari Sinar Baru

Sinaran Sempurna. :)
Kadang-kadang orang kata, kita tak payah cari apa yang kita nak. Kenapa? Sebab suatu hari nanti ia pasti akan hilang. Tapi kadang-kadang apa yang kita sayang dan sanjung tuh jugak lah yang hilang dalam sekelip mata. Nak buat macam mana? Dah memang lumrah alam. Yang datang pasti akan pergi dan bersilih ganti.
Hari ini aku pulang ke kampung halaman aku. Lebih kurang 3 bulan lebih tak balik. Seem macam rindu, tapi bila balik, theres nothing change. Macam dah bosan bila duduk satu-satu tempat tuh lama-lama sebab tuh aku suka travel even takde lah jauh mana. As long aku boleh tinggalkan rumah. Prefer for me to stand on my own feet. Semua keputusan kat tangan aku. Kalau aku salah pilih, salah aku. Tak boleh nak salahkan orang lain kan? 
Kali nie bila nak balik aku rasa lain. Ada penyambut tetamu baru. Hehe. Just joking. Missing all my cats. Dah besar-besar semua. Buat-buat macam tak kenal aku jer. Nie yang nak grip kepala seekor-seekor nie. Haha.
Macam biasalah, bila start cuti sem Batman akan menjelmakan diri. Tengah-tengah pagi lepak then petang baru sambung balik. Batman tak keluar petang, nanti kelawar dia demam. Haha. 
Theres nothing interesting pun dalam post nie. Tapi aku tahu, mesti ada seseorang yang akan baca writing aku nie. Just nak bagitahu kepada readers, thanks for reading this k. 

P/S : Kalau I cannot afford u, I wish you get someone more better than me k? :) ILY Baby.

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...