Protected by Copyscape Unique Content Checker

Sunday, January 16, 2011

Kenapa Wujudnya Yang Kedua?


Maaf, ini bukan artikel cinta. Ia berkenaan dengan soalan yang aku selalu terima sejak kebelakangan nie. Soalan yang aku dapat ialah berkisar dengan kenapa aku buat blog kedua nie. Ya, aku memang saja nak buat dua blog. Serabut bila satu blog bercampur dengan kisah peribadi dan dengan artikel-artikel lain. Jadi, aku ambil keputusan untuk buat lagi satu blog? Kira satu jenayah ke kalau ada dua blog? Semua soal siasat macam polis. Oklah, untuk blog kedua nie, aku taknak lah guna skill biasa orang buat. U follow me and I follow u? Dah, kalau nak buat macam tuh sila pergi blog pertama aku ya. Untuk blog nie aku rasa aku tak perlukan ramai follower. Tapi, cuma satu yang aku mahukan. Orang yang membaca blog ini. Terima kasih kepada sesiapa yang sudi singgah ke blog kedua aku ini. Link ke blog pertama : Klik Sini.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...